تنها آشنا

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

تنها آشنا

 

تنها آشنا ...
من به تو نمی رسم اما هر نفس در تو فنا می می شم گوش من سکوت از بر شد اما من از توم راه ما پر درد و غمگین بود اما تو با عشق سفرکردی من میون راه نفس باختم اما تو از من حذر کردی ای تو تنها آشنای من حرف این نا آشنای بشنو تو به سایه ها دلو باختی اما من به نور دست تو تویی آخرین گل و عاشق من بدنبال شمیم تو من به تو نمی رسم اما پرم از عطر حضور تو بین ما فاصله یک دنیاست قلب ما همیشه بی پرواست بگذر از تلخیه ی دیروز لحظه ی دیدار ما فرداست.


نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت16:03---22 شهريور 1391
لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ] [ 13:59 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]